Hello;

ImagineBuna,

Ma numesc Vranceanu Andra Madalina (Anddu Maddy pe scurt) iar blogul meu are urmatoarele teme: everthing about cosmetics, make-up, life & care, etc. Ce imi propun? Imi propun sa deschid orice subiect despre cel mai popular domeniu, cel al frumusetii. O sa fac reviews la produse cosmetice, voi posta tutoriale despre realizarea unui machiaj- de zi, de seara, de nunta, smokey eyes, cat eyes, machiaj natural, absolut toate tipurile. De asemeni vom vorbi despre ingrijirea parului, tenului, unghiilor si a corpului. Voi posta in fiecare zi cate o tinuta, articole vestimentare la moda, si nu in ultimul rand, voi include si subiectul life & care, la care ma refer la metode simple de slabit, diete si workout-uri. Sper sa reusesc tot ceea ce mi-am propus mai sus!

Pupicei! :*

One thought on “Hello;

  1. […] This blog is interesting because the picture seemed so beautiful and appealing to me. The picture reminds me of Marilyn Monroe. […]

Leave a Reply

