Abdomen plat in doar 7 zile

Imagine

  •   Evită: alcoolul, cofeina, zahărul rafinat, alimentele procesate;
  •     Dacă dorești, “răsfață-te” cu alimente grase, o dată pe săptămână, dar nu exagera;
  •     Consumă ulei de pește: acesta ajută la arderea grăsimilor și oferă acizii grași necesari organismului;
  •     Ia micul dejun, zilnic, în maxim o oră de la trezire. Dacă te grăbești, poți mânca fructe proaspete și oleaginoase (nuci, migdale);
  •     Ia cina (o masă ușoară, fresh) cu minim 4 ore înainte de culcare.

 

Dieta

Ziua 1

 

  • Mic dejun: 75 gr. cereale integrale + apă + scorțișoară + 1 linguriță miere
  • Gustare: 100 gr. grapefruit
  • Dejun: 150 gr. piept de pui la grătar + 100 gr. mazăre + salată de varză + 1 felie pâine integrală
  • Gustare: 50 gr. vișine
  • Cină: salată de ton (100 gr. ton, 100 gr. salată verde, 20 gr. măsline naturale, 5 ml. ulei)

Ziua a 2-a

 

  • Mic dejun: 75 gr. urdă + legume crude + 1-2 felii pâine integrală
  • Gustare: 1 măr
  • Dejun: 150 gr. piept de curcan la grătar + 50 gr. orez brun integral, fiert + salată verde
  • Gustare: 125 gr. iaurt slab, de capră
  • Cină: 100 gr. pulpă de vițel la cuptor + salată verde

 

Ziua a 3-a

 

  • Mic dejun: 125 gr. iaurt slab, de capră + 50 gr. brânză de vaci + 1-2 felii pâine integrală
  • Gustare: 1 banană
  • Dejun: 100 gr. paste din făină integrală, preparate al dente + 25 ml. pastă de tomate
  • Gustare: 25 gr. migdale crude
  • Cină: 100 gr. păstrăv la grătar + 100 gr. mămăligă

Ziua a 4-a

 

  • Mic dejun: smoothie (1 banană, 1 măr, 50 gr. căpșuni, 25 gr. morcovi, 25 gr. țelină, 25 gr. sfeclă roșie)
  • Gustare: 25 gr. nuci
  • Dejun: 100 gr. rasol șalău +100 gr. cartofi natur + salată de varză
  • Gustare: 25 gr. stafide
  • Cină: 200 gr. mâncare de fasole verde


Ziua a 5-a

 

  • Mic dejun: 75 gr. cereale integrale + apă + scorțișoară + 1 linguriță miere
  • Gustare: 25 gr. alune crude
  • Dejun: 200 ml. supă cremă de legume + crutoane (5o gr. pâine din făină integrală și 5 ml. ulei de măsline)
  • Gustare: 125 gr. iaurt slab, de capră
  • Cină: 150 gr. piept de pui înăbușit + salată de varză

Ziua a 6-a

 

  • Mic dejun: 100 gr. cereale integrale + apă + scorțișoară + 1 linguriță miere
  • Gustare: 50 gr. avocado
  • Dejun: 150 gr. piept de pui la grătar + 100 gr. humus + salată de castraveți + 1 felie pâine integrală
  • Gustare: 1 măr
  • Cină: 200 gr. ciuperci la grătar / tablă + salată de vară

Ziua a 7-a

 

  • Mic dejun: 150 gr. urdă + 3 ouă (ochiuri românești) + legume crude + 1-2 felii pâine integrală
  • Gustare: 1 banană
  • Dejun: 100 gr. pulpă de vițel la cuptor + 100 gr. cartofi copți în coajă + salată verde
  • Gustare: 100 gr. vișine
  • Cină: salată de ton (100 gr. ton, 100 gr. salată verde, 20 gr. măsline naturale, 5 ml. ulei)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s