Dieta cu ciocolata

Imagine

Si pentru ca multe persoane nu se pot abtine sa manance ciocolata, insa doresc sa piarda cateva kg, iata ca exista si o dieta, bazata asadar pe ciocolata, insa bineinteles, nu in cantitati mari si nu una oarecare. Ciocolata cu 85% cacao este delicioasa, este benefica inimii si, in plus, are un efect antidepresiv. Mai mult decat atat, ciocolata actioneaza ca un inlocuitor al vitaminelor. Totusi, o dieta “bazata” pe ciocolata nu implica un consum excesiv al acestui aliment. De fapt, ne referim la un regim alimentar slab in calorii si in timpul caruia trebuie consumati minimum 2 litri de apa pe zi. In aceasta dieta nu se recomanda cafeaua, alcoolul sau dulciurile de alte feluri.
 
LUNI
Mic dejun: o cană de ceai verde cu o linguriţă de miere, cereale integrale cu lapte degresat, o tabletă 
(10 g) de ciocolată neagră.
Prânz: 100 g carne de vită la grătar cu  legume. 
Cină: paste integrale cu legume.
 
MARŢI
Mic dejun: o cană cu 2 linguriţe cacao şi miere,  două fructe.
Prânz: 100 g piept de pui (grătar/fiert), salată de legume; desert: două tablete de ciocolată amăruie.
Cină: salată şi brânză degresată.
 
MIERCURI
Mic dejun: un ceai verde cu miere, fulgi de porumb cu lapte degresat.
Prânz: salată de fructe, două tablete de ciocolată amăruie.
Cină: 100 g peşte cu broccoli, conopidă, morcovi, înăbuşite.
 
JOI
Mic dejun: o cană de cacao cu miere, două fructe.
Prânz: 100 g piept de pui (grătar/ fiert), salată verde; desert: o tabletă ciocolată neagră.
Cină: ciuperci la grătar cu brânză tofu (soia), roşii, cimbru şi piper.
 
VINERI
Mic dejun: un ceai verde cu miere, cereale integrale cu lapte degresat, două tablete de ciocolată amăruie.
Prânz: 100 g peşte la grătar cu broccoli, conopidă, morcovi.
Cină: salată şi   brânză degresată.
 
SÂMBĂTĂ
Mic dejun: un ceai verde cu miere, fulgi de porumb cu lapte degresat.
Prânz: 100 g carne de vită fiartă, legume la grătar, două tablete de ciocolată amăruie.
Cină: ciuperci la grătar cu brânză de soia şi roşii.
 
DUMINICĂ
Mic dejun: o cană de cacao cu miere, cereale cu lapte degresat.
Prânz: 100 g piept de pui fiert, salată de legume (fără ulei).
Cină: salată de legume (fără ulei) cu o feliuţă de brânză degresată.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s