O comanda mica la Lady’s!

Imagine

Astazi mi-a sosit comanda de la Lady’s si sunt foarte incantata🙂

Haideti sa va prezint si voua produsele:

Am achizitionat 3 parfumuri🙂 : 2 din Premium Collection- concentratie crescuta de parfum- Andeo si Kontesa

Andeo are ca descriere- Reconfortant, oriental, lemnos, iar Kontesa- Luxos, floral, senzual

Ambele miros splendid de bine, iar raportul calitate-pret este unul foarte bun, sunt parfumuri cu o concentratie mare de parfum, cu esente puternice si pot fi achizitionate la pretul de 23 de lei, 25 ml.

Al treilea parfum poarta numele de ID Sangado- Nopti electrizante, parfumurile Sangado apartinand gamei de varf din brosura Lady’s🙂. Acesta are o extra concentratie de parfum.

Descriere parfum ID Sangado- Nopti electrizante: O combinatie calda si sexy ce te intampina cu un buchet de arome florale de bujor roz, floarea pasiunii si mac si care te poarta catre arome profunde de ciocolata, mure si narcise.
­note de varf: floarea pasiunii, bujor roz, mac
­note de inima: ciocolata, mure, narcise
­note de baza: ambra, mosc, patchouli

Am fost extrem de incantata cand l-am mirosit. La fel, raportul calitate-pret este unul foarte bun, acest parfum putand fi achizitonat la pretul de 39 de lei, 50 ml.

Mergem mai departe, si vorbesc de tusul de la Impala, pe care l-am mai testat, si il iubesc🙂. Indiferent ca esti o profesionista sau nu, acest tus se defineste mereu bine, datorita capatului fix tip carioca. Te-ai saturat de pensulele enervante care iti fac o mie de nervi in fata oglinzii? Incearca si tu acest tus, ti va fi de folos!🙂

Descriere tus Impala- Dipliner Waterproof and Long Lasting, negru intens si de durata, trasare precisa. Rezistent la apa.

Imagine

Pret: 19 lei

In continuare, spun de pudra mea adorabila compacta si cremoasa de la Catherine Arley. Eu o consider a fii cea mai buna pudra, din pudrele testate de mine🙂.

Descriere pudra Catherine Arley- Consistenta usoara cremoasa si catifelata. Pigmenti speciali ce se adapteaza perfect nuantei naturale a pielii oferind acoperire perfecta si un aspect proaspat si luminos.

O formula speciala ce imbina beneficiile a 3 produse intr-unul singur: fond de ten, pudra, corector.

Disponibila in 3 nuante:

Imagine

Eu mi-am ales nuanta NUDE, si este perfecta pentru tenul meu.

Pret: 16 lei

Si ultimul produs, creion de sprancene Impala🙂. Pentru ca m-am decis sa-mi mai deschid parul, trebuia sa-mi schimb nuanta creionului.

Creionul de sprancene Impala este disponibil in 4 nuante:

Imagine

Eram detinatoare a nuantei BROWN, insa acum mi-am comandat nuanta CHESTNUT🙂.

Pret: 10 lei

In concluzie, sunt incantata si multumita de comanda primita🙂.

Pupici!

Leave a Reply

