Dieta de toamna- slabeste eficient cu ajutorul fructelor de sezon

Toamna este sezonul potrivit pentru a scapa de kilogramele nedorite, de care poate ca nu ai avut timp sa te ocupi in vara care tocmai a trecut. Fructele si legumele sunt alimentele potrivite pentru dieta, deoarece contin cantitati ridicate de apa, de vitamine si de minerale. Urmeaza si tu cateva sfaturi in ceea ce priveste dieta de toamna si vei reusi sa ajungi la greutatea ideala.

Grasimile si zaharurile joaca un rol important in ceea ce priveste cresterea in greutate si influenteaza in mod negativ starea de sanatate fizica si psihica. Daca pe timpul verii nu te-ai putut abtine de la consumul alimentelor cu efect potential daunator, a venit vremea sa profiti de roadele acestui sezon. Strugurii, merele si prunele sunt fructele pe care te poti baza in dieta de toamna.

Dieta de toamna cu struguri

Strugurii se numara printre cele mai complexe fructe, cu un rol major in pastrarea echilibrului in organism. Substantele pe care ei le contin sunt flavonoiziii, care au capacitatea de a proteja inima, gratie proprietatii lor de a impiedica oxidarea colesterolului. De asemenea, aceste fructe minune contin si antioxdanti care te feresc de cancer, dar si substante antibacteriene. In plus, vinul obtinut din struguri impiedica aparitia maladiei Alzheimer, daca este consumat in cantitati moderate.

Daca vrei sa urmezi dieta cu struguri, este necesar sa iti iei cateva masuri de precautie, pentru ca acest tip de regim te obliga sa consumi exclusiv fructele respective timp de trei zile. Asadar, este indicat ca mai intai sa iti faci un set complet de analize si sa ceri sfatul unui medic. Daca totul este in regula, poti incepe prin a manca in prima zi 500 de grame de struguri, in cea de-a doua zi trebuie sa mananci 1.5 kilograme, iar in cea de-a treia zi ai voie sa consumi 2 kilograme din acelasi fruct. Nu uita sa bei o cantitate suficienta de lichide. Evita sucurile de orice fel si opteaza pentru apa si pentru ceaiuri.

Daca este urmata corect, dieta de toamna cu struguri te poate ajuta sa slabesti doua kilograme in trei zile.

Dieta de toamna cu mere

Marul reprezinta nu doar o gustare ideala, ci si un aliment cu multe beneficii pentru organismul uman. Printre substantele continute de acesta se numara flavonoizii, care impiedica aparitia cancerului, borul, care intareste oasele si florizina, care te protejeaza de osteoporoza, gratie capacitatii sale de a creste densitatea osoasa. De asemenea, fibrele provenite din consumul acestor fructe iti asigura sanatatea intestinului si contribuie la scaderea colesterolului. Nu in ultimul rand, merele intaresc gingia si curata dintii.

Daca vrei si tu sa urmezi o dieta cu mere, trebuie sa te asiguri, ca si in cazul dietei de toamna cu struguri, ca starea de sanatate iti permite sa faci acest efort. Si de aceasta data va trebui sa consumi timp de trei zile exclusiv mere si sa bei o cantitate mare de lichide. Daca intri in categoria persoanelor care sufera de afectiuni gastrice cronice, este indicat sa ceri sfatul unui medic de specialitate inainte de a urma acest tip de regim.

In cadrul dietei de toamna cu mere trebuie sa mananci in fiecare zi maxim doua kilograme din acest fruct. In acest fel vei slabi pana la doua kilograme pe parcursul celor trei zile de cura.

Dieta de toamna cu prune

Prunele contin 80% apa, fibre, minerale si vitamine precum A, B, C si E. Datorita complexului de vitamina B continut, specialistii nutritionisti au ajuns la concluzia ca un consum de 10 prune pe zi iti asigura substantele necesare bunei functionari a sistemului nervos. De asemenea, prunele sunt benefice pentru sanatatea intestinelor tale.

Daca iti doresti sa scapi de trei kilograme intr-o saptamana, incearca si tu sa tii dieta de toamna cu prune. Meniul acestei cure este simplu si trebuie respectat timp de sase zile pe saptamana, iar in cea de-a saptea zi este necesar sa mananci exclusiv prune.

Pentru micul dejun in fiecare din cele sase zile trebuie sa mananci opt prune crude. Mai tarziu poti servi o gustare alcatuita din 100 de grame de nuci sau din patru biscuiti cu ovaz, daca preferi fibrele.

Pentru pranz in fiecare zi trebuie sa ai o masa completa alcatuita dintr-o supa sau o ciorba, dupa preferinte, urmata de servirea unei fripturi la gratar alaturi de 200 de grame de legume preparate sub forma de salata ori de garnitura, gatite la cuptor. Tine cont ca in fiecare dintre cele sase zile poti consuma un alt tip de supa si de carne. Singura conditie o reprezinta evitarea preparatelor prajite sau grase.

Dupa-amiaza poti consuma o gustare alcatuita din sase prune uscate, iar la cina este indicat sa mananci un iaurt dietetic sau doua felii de paine integrala impreuna cu doua felii de sunca de pui.

Indiferent de varianta de dieta de toamna pe care o urmezi, daca respecti regulile, vei reusi sa scapi rapid de kilogramele in plus.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s