Cele mai bune proteine pentru masa musculara

Carnea de vita, in topul celor mai bune proteine pentru masa musculara

Printre alte elemente esentiale organismului, carnea de vita contine vitamina B12, fier si zinc – care sunt foarte importante pentru cresterea masei musculare. Specialistii au introdus-o pe lista celor mai importante proteine, luand in considerare ca nu ingrasa si asigura aportul necesar de calorii zilnic.

Proteine/100 g – 36 g

Branza, de nelipsit din alimentatie

Daca esti o iubitoare a lactatelor, afla ca poti consuma cu incredere branza intr-un regim de acest tip, pentru ca este printre cele mai bune proteine pentru masa musculara. Consuma, in special, branza dulce in combinatie cu fructe sau cu miere si te vei putea bucura de o gustare divina.

Proteine/100 g – 32 g

Pieptul de curcan, sanatos si gustos

Carnea de curcan iti aduce numeroase beneficii nutritionale, fiind recomandata atunci cand tii o dieta, pentru ca are un continut scazut de grasimi, mai ales daca ii indepartezi pielea. Substantele nutritive pe care le contine ajuta la mentinerea sanatatii organismului si la cresterea masei musculare.

Proteine/100 g – 30 g

Tonul si somonul, printre cele mai bune proteine pentru masa musculara

Alte surse importante de proteine sunt: tonul si somonul. Din fericire, le poti introduce intr-o multime de preparate delicioase, fara sa te ingrasi, ci doar sa iti maresti masa musculara. Asadar, consuma mult peste daca iti doresti sa ai o silueta de invidiat.

Proteine/100 g  – 26 g

Fasolea, aliat intr-o dieta pentru marirea masei musculare

Nutritionistii recomanda sa se consume fasole in fiecare saptamana, pentru a avea o alimentatie echilibrata. Aceasta ajuta la scaderea nivelului de colesterol si previne aparitia bolilor de inima. In plus, ea concureaza cu cele mai bune surse de proteine, precum carnea de pui sau de curcan si pestele.

Proteine/100 g  – 17 g

Ouale, perfecte pentru un mic dejun hranitor

mic dejun sanatos

Si ouale au un continut ridicat de proteine, ceea ce le face sa fie un mic dejun sanatos si nu numai. De preferat, consuma-le fierte, dar nu in exces. O dieta pentru cresterea masei musculare, in care ai inclus si ouale, va avea rezultate rapide.

Proteine/100 g  – 13 g

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s