Favoritele lunii ianuarie!

Imagine

Hello!

Dupa cum am promis, iata favoritele lunii ianuarie! Despre ce e vorba? Conform pozei, una dintre achizitii este masca de par de la Kallos. Cum s-a intamplat sa o cumpar? Mi se terminase masca de par de la Herbal Time cu ulei de argan si urzica si mi-am propus sa revin la mastile Kallos, deoarece acum ceva timp in urma eram fidela acestora, parul meu fiind foarte fericit cu mastile lor. Am dat o fuga pana la mall, la standul Kallos si am achizitionat-o. Pretul este unul foarte mic – 14 lei, avand o cantitate de 1000 ml. In trecut incercasem diferite masti de la ei, placentele de par si serul de par termoprotector, serul Glossy, candva un fond de ten, creion de sprancene, oje, fiind multumita de produsele lor.
Ce spun de aceasta masca? Este cu adevarat foarte buna, in ciuda pretului foarte mic! Ingredientele de baza sunt cheratina si proteine din lapte, ce ajuta la regenerarea parului. Intr-un alt mod, lasa parul moale, il descurca si este usor de pieptanat. In concluzie, masca tratament de la Kallos Keratin, ii confera parului efectul acela de silky touch.

In a doua faza, e prezent samponul de la Hmalaya Herbals, Protein Shampoo. Este un sampon reparator si regenerant. Cum de am ajuns la el? Mi se consumase samponul de la Favisan, cel pentru cresterea parului si eram in cautarea unui sampon fara SLS (Sodium Laureth Sulfate). Acesta este printre putinele sampoane fara acest ingredient.

Sodium Lauryl Sulfate (SLS) si Sodium Laureth Sulfate (SLES) sunt doua substante chimice, mai exact detergenti, care sunt folosite in toate produsele de curatare a pielii. Studii recente au demonstrat nocivitatea acestor doua substante – ele sunt absorbite de piele si ajung la organele vitale ale corpului: creier, inima, ficat si plamani. Folosirea zilnica a unor produse de curatare care contin aceste doua substante duce la aparitia unei concentratii crescute de reziduuri cu efecte devastatoare pentru intregul organism.

Ce inseamna SLS-ul intr-un sampon? SLS ajuta de fapt la producerea spumei, care nu este cu siguranta buna pentru parul nostru. Acest ingredient creeaza efectul de frizzy hair. Desigur, pe piata sunt foarte putine sampoane fara SLS, de cele mai multe ori, foarte scumpe. Sa continui.. am fost in Kaufland pentru mici cumparaturi dupa care m-am oprit la marele plafar de la iesire. Acolo am consultat ingredientele a mai multor sampoane. Se nimereste sa-l iau pe Himalaya Herbals, citesc, citesc, gandesc si imi place.

Cum se comporta in timpul spalatului? La inceput mi se parea ca nu face spuma aceea. Dar de fapt, nu era asa. Este un sampon bland care curata parul si il hraneste. Dupa ce m-am spalat, parul meu era moale la atingere. Pe eticheta spune ca ajuta si la cresterea parului. De asemenea, samponul alunga acel efect de frizzy al parului. Pe langa toate acestea, samponul are ingrediente foarte bune, la baza fiind naut, migdale bengaleze si lemnul dulce, vreau sa spun ca parfumul acestuia este super, este dulce! Pretul samponului este 15 lei avand o cantitate de 200 ml. Deci, iata inca un sampon bun.

Crema de la Avene, prietena mea din aceasta iarna. Cum am ajuns la ea? Pielea mea fiind foarte sensibila, are nevoie de o ingrijire delicata cand vine vorba de ten. Pot spune ca produsele de la Avene, La Roche Posay, Bioderma, Vichy etc. sunt adevarate minuni. Preturile lor nu sunt tocmai micute, dar calitatea este garantata. Tenul meu este sensibil, la vant, soare, alcool, parfum, parabeni etc. asa ca am ales sa fiu “consumatoare” de dermatocosmetice. Am ales crema de la Avene Cicalfate, o crema reparatoare, si in final, am facut o alegere foarte buna. Repara, calmeaza epiderma si hidrateaza perfect tenul. Crema este bogata in apa termala, sulfat de cupru si sulfat de zinc. Este special conceputa pentru persoanele cu tenul sensibil, predispus la iritatii. Pentru mine a fost o crema-minune. Iritatiile de pe pometi mi-au disparut destul de repede cu ajutorul acestei creme. Pret: 50 lei, cantitate: 40 ml.

In aceasta postare am zis sa introduc si gelul de dus de la Palmolive, Thermal Spa Mineral. Cum se prezinta? Este un gel de dus exfoliant, un bun exfoliant, fiind imbogatit cu saruri de la Marea Moarta si extract din aloe vera. Curata si exfoliaza pielea foarte foarte bine. Imi place! Pret: 11 lei, cantitate: 250 ml.

M-am gandit la final sa zic si despre o achizitie de la Avon. Rujul Extralasting care dupa cum se vede, are un ambalaj nou, chic. Este un ruj rezistent (chiar mi-a rezistat aproximativ 8 h) si pigmentat. Eu mi-am ales nuanta “Pink Peach” si este draguta, mi se potriveste. Pret: 16 lei.

🙂

Leave a Reply

