Produsele lunii aprilie!

Imagine

Fardul de pleoape Yves Rocher 33- ROSE CAMELIA: este un fard destul de bun, nuanta este foarte placuta, sidefata, intensa, stralucitoare, avand o formula ultra fina si matasoasa, imi place.

Hardener 3 in 1 IMPALA: este un lac de sigiliu pentru oja cu filtru UV, este o baza pentru lacul de unghii si un intaritor activ, foarte bun. Se prezinta foarte bine pe unghii, e lucios si rezista bine.

Crema GEROCOSSEN Royal jelly: ea ese prezinta a fi o crema antirid de zi dar este si o crema foarte hidratanta, contine laptisor de matca, avand un miros placut si revigorant, Q10 si colagen care au multiple beneficii pentru piele. Este predestinata tuturor tipurilor de ten, vine intr-o cutiuta eleganta de 50 ml. si este o baza foate buna de machiaj, am testat-o inainte de a-mi aplica fondul de ten si s-a comportat minunat pe piele, eliminand senzatia de descuamare.

Luciu de buze AVON Plump Pout: pot zice ca acesta este luciul meu preferat, bine, si cel de la Miss Sporty XX Volume mi-a placut foarte mult. Am ales nuanta PLUMP PEACH si este tare draguta! Are o textura foarte buna si o pensula excelenta, ador senzatia de mentol.🙂

Coverstick anti-bacterial Miss Sporty So Clear: este un baton corector care estompeaza si camufleaza imperfectiunile, fiind eficient pentru cosuri sau cearcane. Imi place ideea de concentratie antibacteriana care promite ca actioneaza si asupra originii imperfectiunilor, prevenind astfel reaparitia lor in timp. Are o acoperire medie, deci este destul de bun.

 

 

Leave a Reply

