Produsele lunii mai!

Imagine

Masca de par Herbal Time- Repairing Hair Mask by Lady’s: Masca de par reparatoare cu extracte de urzica si ulei de argan, este predestinata parului deteriorat, tratat si uscat. Restabileste nivelul hidric al parului, lasand-ul moale, matasos si hidratat. Masca trebuie lasata sa actioneze 1 minut pe par, dupa care se clateste. Imi place foarte mult aceasta masca, descurca parul, il catifeleaza si are un miros placut. Eu o aplic pe varfuri deoarece am parul gras la radacina si uscat la varfuri si este ideala pentru varfurile mele pe care le placuiesc zilnic.🙂

Gel de curatare Bioderma: Este un gel spumant de curatare (Sebium gel moussant) , purifiant, fara detergent pentru pielea mixta sau grasa. Curata bland tenul, limiteaza secretia de sebum si purifica pielea eficient. Complexul Fluidactiv previne blocarea porilor. Complexul D.A.F creste pragul de toleranta a pielii. Toleranta cutanata si oculara foarte buna. Imi place acest gel de curatare, mai ales lista de ingrediente “blande” si purifica foarte bine pielea. Se utilizeaza dimineata si seara si este un produs non-comedogenic.

Ulei de Argan Bio: O sa fac o mica descriere despre minunile ce le poate aduce uleiul de argan- Acesta se obtine din arborele de argan, un arbore care creste doar in Maroc. Este folosit foarte mult in cosmetica, mai ales pentru piele, par, riduri, unghii, semnele acneice. Uleiul de argan este uleiul vegetal cel mai bogat in vitamina E. Uleiul de argan combate deshidratarea, este un bun anti-oxidant si previne aparitia ridurilor. De asemeni, este folosit impotriva imbatranirii fiziologice a pielii, pentru a revitaliza si stimula hranirea si oxigenarea pielii, pentru netezirea parului.

Mai multe informatii aici: https://anddumaddy.wordpress.com/2013/08/17/uleiul-de-argan-esenta-frumusetii-tale/

                                       https://anddumaddy.wordpress.com/2014/01/25/uleiul-de-argan-luxul-pielii-si-parului/

Crema ulei peeling pentru dus Balea: Incep cu mirosul divin de mar si scortisoara! E absolut delicios si “healthy”🙂. Crema aceasta ofera suplete pielii si ceea ce-mi place mie, microparticulele de peeling curata delicat, intr-un mod mai bland fata de alte exfoliante dure si indeparteaza usor celulele moarte de pe piele. De asemeni, ce-mi mai place, ofera si hidratare, avand in compozitie si ulei de migdale. In concluzie, imi place foarte mult aceasta crema de dus, cum de altfel, imi plac majoritatea produselor Balea!

 

 

Leave a Reply

