Dieta de weekend

Cel mai important este ca nu trebuie sa te infometezi, nici sa iti dai duhul la sala de sport. Ideea este sa mananci acele alimente care te ajuta sa slabesti, impiedicand grasimea sa se acumuleze. Trebuie sa mananci des iar alimentele trebuie sa fie portionate atent, astfel ca vei manca putin, des si inteligent.🙂

Cea mai noua modalitate de a slabi: dieta de weekend. Uite ce trebuie sa mananci sambata si duminica pentru a scapa de cateva kilograme pana luni

Alimentele verzi au efect diuretic natural, adica te ajuta sa elimini apa din organism. Spanacul, salata verde sau fasolea verde sunt bogate in potasiu, substanta care previne retentia de lichide in organism. O data cu apa eliminata, scapi si de toxinele din organism, ceea ce te va ajuta sa te simti excelent si va avea efecte benefice si asupra tenului tau.

Exista doua legume verzi esentiale in aceasta dieta, anume castravetii si sparanghelul. Castravetii contin apa in proportie de 90%, asa ca au o contributie enorma asupra hidratarii organismului, pe care il ajuta in acelasi timp sa elimine excesul de lichide si de toxine acumulate. Consuma-i ori de cate ori ai ocazia, in salate, ca garnitura sau rontaie-i pur si simplu, sub forma de gustare.

Alimentele de culoare verde sunt extrem de sanatoase si aduc multe beneficii organismului tau, prin aportul de vitamine, minerale, antioxidanti si fibre. Multor oameni nu le plac alimentele verzi, dar acestea pot fi preparate inteligent pentru a avea un gust delicios. Daca adaugi zeama de lamaie sau de lime in salata de legume verzi, aceasta va avea un gust cu adevarat savuros.

Ideal este sa le consumi crude, dar exista si legume care sunt delicioase cand sunt gatite la aburi, cum ar fi broccolli sau fasolea verde.

Muti oameni care vor sa slabeasca rapid nu stiu ca proteinele pot avea o contributie importanta in acest demers, pentru ca, daca ai un metabolism lenes, il stimuleaza sa se schimbe. Asta se intampla pentru ca organismul consuma multa energie in procesul de digestie a proteinelor, mai multa decat in cazul altor tipuri de alimente, cum ar fi grasimile sau carbohidratii.

Metabolismul tau poate fi imbunatatit cu o „viteza” cu pana cu 30% mai mare decat inainte de a consuma proteine. Alege proteine de calitate, cum ar fi cele din somon sau din piept de pui. Albusurile de ou sunt metabolizate mai repede decat carnea rosie. Ai nevoie de proteine care sunt „arse” rapid, cum sunt cele din carne alba (pui sau peste) sau oua.

Cantitatea de proteine de care ai nevoie este determinata de mai multe aspecte, cum ar fi cantitatea de greutatea la care vrei sa ajungi sau cat de activ esti din punct de vedere fizic.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s