Alimente ANTI-BURTA

Esenta pentru dieta anti-burta este o combinatie de alimente care favorizeaza descompunerea depozitelor adipoase, stimuleaza natural metabolizarea lor si eliminarea. Trei elemente sunt vitale in dieta anti-burta: fibrele, proteinele si hidratarea.  

 – migdalele si nucile (consumate in cantitati limitate, in fiecare zi, crude);
 – fasolea uscata (fiarta, ca baza in salate);
 – spanacul si legumele verzi (fasolea verde, broccoli, varza si salata);
 – lactatele integrale, lapte, iaurt, branza de vaci (conumate constant, in catitate rezonabila);
 – ovazul integral (la micul dejun);
 – ouale fierte (la gustari, la micul-dejun – insumat 5-7 pe saptamana);
 – untul de arahide (o lingurita pe zi);
 – carnea de curcan slaba (la o singura masa din zi);
 – pestele gras (la o singura masa din zi);
 – uleiul de masline (constant, dar nu mai mult de 2-3 linguri pe zi);
 – paine integrala (cel mult 2-3 felii pe zi);
 – zmeura si alte fructe de padure, capsunile si merele (mai ales la gustari).

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s