Topul alimentelor anti-stres

Asparagusul. Ca să nu îţi mai ieşi din minţi în zilele cu efect negativ, include în meniul zilnic şi asparagus, bogat în acid folic şi vitamina B.

  • Cele mai bune alimente pentru detoxifiere

Avocado. Acest fruct minune bogat în acizi graşi este bogat şi în glutation, o peptidă care împiedică absorbţia intestinală a unor grăsimi nocive. Avocado este fructul care conţine cel mai mult acid folic şi este deosebit de gustos şi uşor de inclus în alimentaţie.

Fructele de pădure. Toate fructele de pădure sunt bogate în vitamina C, cu rol benefic în a combate stresul, fapt dovedit şi în cadrul studiilor de specialitate. În plus, sunt un deliciu în orice fel ai alege să le consumi.

Stridiile. Dacă de obicei citeşti despre ele la categoria de afrodisiace, află că stridiile sunt foarte bogate în zinc, un mineral care reduce nivelul de stres. Nu poţi să le consumi prea des, dar atunci când ai de ales, fă-o în favoarea stridiilor.

  • Surse naturale de antioxidanti

Nucile. Aceste fructe sunt protejate de o coajă (relativ) dură dintr-un anumit motiv şi anume faptul că ascund numeroşi acizi graşi şi polifenoli, cu rol important în stimularea memoriei. În plus, acizii graşi Omega 3 din nuci ţin sub control nivelul cortisolului şi pe cel al adrenalinei. Poţi să le consumi în orice sezon, fie în salate fie ca atare.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s