PRODUSELE LUNII IULIE!

DSC_2637

Pasta de dinti LACALUT white & repair: De cand am folosit pasta de dinti Lacalut aktiv mi-a placut ceea ce face aceasta pasta asa ca m-am hotarat dupa terminarea ei sa o reachizitionez. Am mers la farmacie unde am gasit mai multe sortimente care mi-au placut si mi s-a parut foarte nice pachetul pe care l-am achizitonat, o pasta pentru albirea si repararea dintilor + o periuta duo clean multihead foarte ingenioasa. Este o pasta de dinti pentru remineralizarea smaltului dentar, ingrijeste si netezeste corect dintii. Contine o formula speciala de ingrediente active pentru ingrijirea dentara, compusii fosfati albesc dintii iar florura de sodiu in combinatie cu hidroxilapatita imbunatateste procesul de remineralizare. Per total, foarte multumita!πŸ™‚

75 ml. Producator: Dr. Theiss Naturwaren, Germany. Reprezentant autorizat: ZDROVIT Romania, Bucuresti.

SUN DANCE APRES SPRAY: Spray-ul meu dupa expunerea la soare care reprezinta o regenerare intensiva cu Urea, Panthenol si ceai verde. Are o formula racoritoare si actioneaza impotriva arsurilor solare, asigurand protectia necesara a pielii. Are un plus de la mine deoarece nu contine alcool.πŸ™‚

200 ml. Produs de DM, Germania

Fond de ten MAYBELLINE Affinitone Mineral Perfecting + smoothing Sensitive skin: Am trecut pe acest fond de ten deoarece Vichy-ul Dermablend este intr-o nuanta prea deschisa pentru pielea mea de vara. Fondul meu de ten preferat! De ce? Este un fond de ten protector si calmant mineral care este destinat tenului sensibil, adica tenului meu! Cu greu pot achizitiona un fond de ten pentru tenul meu fiindca trebuie sa nu contina alcool, sa nu contina parfum etc pentru a nu ma irita sau “provoca” aparitia cosurilor. Pentru mine este un fond de ten ideal avand in vedere consistenta sa, are un finish natural, nu contine uleiuri, talc, parfum, alcool si are SPF 18. Nuanta pe care o detin este una soft, 045 LIGHT HONEY si imi place tare mult. Urmatorul fond de ten pe lista: BETTER SKIN, tot de la Maybelline, iarasi, un fond de ten perfect pentru o piele perfecta! Abia astept!

30 ml. France

INTIMATE BODY WASH CIEN: Lotiunea perfecta pentru igiena intima. Curata delicat si ofera protectie pielii, avand extracte de aloe vera care calmeaza si hidrateaza eficient pielea. Nimic mai mult de zis, multumita!πŸ™‚

500 ml. Achizitionat din magazinele LIDL, Germany

Β 

Leave a Reply

