PRODUSELE LUNII SEPTEMBRIE!

DSC_2837

Lotiune tonica hidratanta fara alcool GEROVITAL: In acest sezon este necesara o lotiune tonica hidratanta, desigur, o crema hidratanta, lapte demachiant hidratant, nicidecum creme si lotiuni cu alcool si matifiante, deoarece acestea nu fac decat sa usuce tenul (sa-l descuameze) si sa-l irite. Acum sa vorbesc despre aceasta lotiune de la Gerovital, care, dupa parerea mea, se potriveste de minune unui ten care necesita si tonifiere, purificare, catifelare dar si o hidratare necesara. Ce contine aceasta lotiune? Ei bine, da, ingredientele sunt cele mai importante (in cazul cosmeticelor), cel putin pentru mine, care ma pot alege cu o iritatie foarte usor de la un simplu alcool dintr-o lotiune. Tonicul acesta are la baza hialuronatul de sodiu impreuna cu extract de castraveti si vitamina E, care, are rol in hidratarea tenului. Lotiunea se aplica dimineata si seara. Per total, este o lotiune buna cu ingrediente deloc periculoase.πŸ™‚

Mascara RIMMEL LONDON scandaleyes retro glam: Si pentru ca mascara anterior, Rimmel London Volume Flash extreme black m-a multumit, am ramas la acelasi brand. Acum mi-am achizitionat retro glam-ul, care ofera un look de ochi mari, voluminosi, gene pline stil evantai. Nimic mai mult de zic, totul multumitor, de la perie pana la aplicare!πŸ™‚

DSC_2845

DSC_2846

DSC_2844

Fond de ten MAYBELLINE Superstay BETTER SKIN Energising Vitamin Formula- FLAWLESS FINISH FOUNDATION, Evens skin tone instantly, Better looking skin in 3 weeks SPF 20: Lung titlu, nu-i asa? Pe cat de lung, pe atat de atragator. De ce am ales acest fond de ten? Din mai multe motive, evident, mi-a placut ambalajul, reclama si tot ce tine de acesta. In primul rand, este un fond de ten cu formula inovatoare ce contine tratament pentru ten. Adica, pe langa faptul ca acopera imperfectiunile cu bine, mai trateaza si tenul? A, da, suna bine! Si pe langa toate acestea, are si o rezistenta de 16h? Categoric da, este un produs ce trebuie cumparat. De ce zice acesta ca in doar 3 saptamani tenul arata altfel? Tratamentul consta in eliminarea cosurilor, petelor si a rosetei. Eu de ce l-am cumparat, ce alt motiv am mai avut? Nu contine alcool! In cele din urma, este un fond de ten tratament-hidratant. Deci, sunt multumita de el, iar acoperirea este una buildable:

DSC_2847

DSC_2850

Insa trebuie sa fiti atente la nuante, sunt foarte complicate, eu am achizitionat 021 NUDE, desi la alte fonduri de ten nude inseamna un fond de ten foarte inchis. Nuantele sunt acestea, dar nu coincid deloc:

800_cosm_6438

Masca de par Kallos CHOCOLATE- Full repair hair mask for dry and damaged hair: Mai e nevoie sa scriu despre aceasta masca? Categoric, o iubeeesc.πŸ™‚ Mastile Kallos sunt cu adevarat foarte bune! Acum, cateva cuvintele despre masca cu ciocolata: este o masca regeneranta pentru parul uscat sau varfurile despicate, cu EXTRAS DE CACAO (yummy), keratina, proteina din lapte si panthenol, regenereaza, ingrijeste si protejeaza parul. Dupa aplicarea mastilor Kallos, parul meu este moaaale, sublim, perfect, neelectrizat, descurcat si stralucitor. Se aplica pe parul umed si se lasa sa actioneze 5 minute, apoi se clateste.πŸ™‚

Leave a Reply

